It's been so long.

As i live my life these day, ku banyak harungi pelbagai cabaran, suka, duka tak kira di mana bila masa. Kekdg bila kita tidur malam n bgn utk pagi seterusnya, penah sesaat dua kita fikir n imbas kembali perkara2 yg kita lakukan n xsempat kita lakukan. Well, itu yang ku rasa. Banyak perkara yang saya lakukan bersama kwn. Kekdg kita senyum, kekdh kita marah tp bila diputar belit itu la kita sebenarnya. Hari tok ku mok share even nya agak outdated, but 4 me it's worth it. Kenapa? Biar saya ungkapkan dlm satu ayat 'Sumtin simple but it makes a big different'. Here's wat i meant.


me n my fen bart eating cempedak.



durian hunting



chicken seasoning models. ^^



vege-boys!! (not venga boys ok!)



ghani n gudun. quite a gud tag team. hehe.



our beautiful princesses. (^-^)



 hey! wat is gathering without bbq??

haha... inilah adalah sebahagian drpd gambar bila kumpulan CG kami (Cell Group) mengadakan lawatan ke rumah datuk saya di Kampung Sepan, Balai Ringin. Sebenarnya bilangan nya kecil tp disebabkan pgrm kami dicuri2 dgr oleh kumpulan lain,  mereka telah melamar untuk ikut serta. Inilah yg saya maksudkan td. 'Simple thing makes a big different'. Mmg perkara ini seperti biasa2 saja tp apa y saya ketengahkan melalui pgrm ini ialah we get to noe each other well by some activity. Sebab saya amat tersentuh bila Bro. Willie cakap 'we still young, dont follow too much our old folks'. Ini yg membuatkan saya lebih terdorong untuk melayani. Saya harap lebih banyak lagi aktiviti seperti ini dapat dilakukan. Bkn hanya hiburan semata2 tp yg terutama, kami memuliakan Tuhan. SUKACITA PERLAYANAN!

1 comments:

Fráhÿnx Rõsè :) | January 12, 2010 at 9:20 PM

nice day there...
rindu pulak nak pegi kebun atuk..haha

Post a Comment